Ana içeriğe atla

Arabali Kurabiye


Arkadasimin oglu Aras icin 3 Yas Dogum gununde hazirlattigi kurabiye siparisi.

Bu kurabiyeler nerdeyse ilk hazirladiklarimdandi ve tecrubesizdim 😊 Evde hazirladim saksisina yerlestirdim ve tam 1 saat otobusle gittigim is yerime goturdum (orada teslim edecektim). Saflik buya neden saksiyi ayri kurabiyeleri ayri biyerde goturmediysem 😅 Canim cikti varya basina bisey gelmeden goturcem diye...

Arabali bir kalip aldim pencere veya teker icin kolpat falan almadim. Arabanin seklini cikarttim pencereyi tek tek elimle ugrassam kotu olur dedim. Aklima bardak geldi bardakla daire kesip dorde buldum ve pencereler hazirrrr :) sira tekerlere geldi tekerleride sert plastik bir parca buldum serit kesip yapistirdim ve oda hazir :) geriye yazilar ve lambalar kaldi onlardada allahtan bir sıkıntım olmadi. Sonuc budur ↓ :)

Hepinizi youtube kanalıma da beklerim :* - KurabiyeKeyfim



Not: Sag salim ulastirdim 😉

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Okuma Bayramı Kurabiyesi

Küçük bir fıstığın okuma bayramı için istediği şeker hamurlu kurabiyelerim :) Şeker hamurlu kurabiye tarifini  Kurabiye Keyfim  youtube hesabımda daha önce paylaşmıştım. Hem kurabiye tarifini hemde şeker hamuru ile süsleme nasıl yapılırı :)  Hepinizi youtube kanalıma da beklerim :* -  KurabiyeKeyfim

Elsa Frozen Konseptli Dogum Gunu Kurabiyeleri

Frozen Elsa Konseptli doğum günü için hazırladığım kurabiyelerim . Çok fazla zamanım olmadığından en kısa sürede bu kadar yapabildim. Buarada hepinizi youtube kanalıma da beklerim 💋  -  Kurabiye Keyfim

Uğur Böcekli Doğum Günü Kurabiyesi ve Konsepti

Gözümün nuru, hayatımın anlamı, bebeğim, birtanem, boncuğumun 1. Yaş Doğum Günü için yaptığım hazırlıkları paylaşmak istiyorum sizlerle.... Bunları hazırlarken genel olarak duyduğum çocuk 1 yaşında ne anlıcak neden bukadar abarttın fln gibi sözcüklerdi bende ısrarla içimden geldi diyerek cevap verdim. İlk olduğu için herşeyi ellerimle yapmak istedim (bir tek pastası hariç ona cesaret edemedim mahvedersem diye). Bu yayınımda sadece kurabiye değil yaptığım diğer süslemeler, gelenler için hazırladığım hediyelikler.... Hadi başlayalım :) Buarada hepinizi youtube kanalıma da beklerim 💋  -  Kurabiye Keyfim Konsept uğur böceği bende 2 çeşit kurabiye hazırladım 1 yaş ve uğur böceği olarak.. En çok uğur böcekliyi sevdim :D Alttaki resimde gördüğünüz deniz mira yazısını photoshopta kendim tasarladım kırtasiyeden bastırttım. 1  yazısını fotograflardan yazmak fikrini internette görmüştüm çokta hoş oldu ışıktan dolayı resimde parlamış ama neyse.. Bunlarda peçeteli