Ana içeriğe atla

Mickey Mouse Konseptli Doğum Günü Kurabiyesi


    Can' imizin 2 yaş dogum gunu icin yaptigim kurabiyelerim. Varya bunu yapicam diye canım  çıktı :) simdi ben gittim bir guzel mickey mouse boyle oturabileninden kurabiye kalibini aldim her sey cok guzel sonra eve geldim bir guzel kurabiye hamurumu açtım sonra aldim kalibimi bastim hamuruma  bide ne goriyim kalip sekilli assagida gordugunuz gibi :(


Insanlara soz verdim ertesi gun dogum gunu var ben daha seker hamuruna elimi surmemisim bide kalibi basinca surat cikmasinmi karsima cildiricam napcam ? Neyse bi sekilde yapicam yapamam diyemem hayatta. Neyse basladim artik bisekilde olacak yani hafif bastirarak cerceveyi olusturdum ama fazla bastirdigimda sekli cikiyo sinir oldum yaaa. Cercevesini cikarttiklarima aldim elime bicagi basladim cizmeye elimle yaptim resmen butun dis seklini buarada bacaklar hak getire sadece suret yapiyim yeter dedim attim firina...

Gece 3 muydu 4 muydu ne isim bitti bende tabi :(

Ertesi gun oldu benim bebisimde 1 yasinda tam o sirada haliyle zirt pirt agliyo uyumuyo fln. Ee seker hamurunu yapicam saat 5-6 gibide orada olcaz basladim seker hamuruna yine ayni sey olmasinmi bu sefer daha beteri ana siyah cerceveyi yapicam basiyorum kalibi surat cikiyo neyse yine ayni yontemle cerceveyi belirleyip elimle kestim tek tek. Sonra suratin oldugu yeri yapcam ama lanet olsun kalip bi ise yaramiyoki yaparsin burcu basladin birkere diyip onuda alimle kesmeye basladim. Paketlemesi fln derken saat 5:30da bitti ve gittim yetistim :) ne yorucu 2gundu ama sonucccccc ↓

Hepinizi youtube kanalıma da beklerim :* - KurabiyeKeyfim




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Okuma Bayramı Kurabiyesi

Küçük bir fıstığın okuma bayramı için istediği şeker hamurlu kurabiyelerim :)
Şeker hamurlu kurabiye tarifini Kurabiye Keyfim youtube hesabımda daha önce paylaşmıştım. Hem kurabiye tarifini hemde şeker hamuru ile süsleme nasıl yapılırı :) 
Hepinizi youtube kanalıma da beklerim :* - KurabiyeKeyfim




Anneler Günü için Şeker Hamurlu Kurabiyeler

Evet cok uzun bir ara verdigimi gecte olsa farkettim 😊 Oncelikle eski yaptigim kurabiyelerimi paylasmak istiyorum. 

Bu paylasimimda Anneler Gunu icin anneme ve kayinvalideme hazirladigim kurabiyerim olacak..

Bu kurabiyelerim icin internetten orneklere baktim ve tam istedigim gibi bisey olmadigini gorunce kafadan boyle bir calisma cikti. (Melek ve anne cocuk kurabiyeleri baktiklarimin benzeri)

Bir onceki yayinimda bahsetmistim kutudan bunuda ayni marketten aldim. Anneler gunu konseptinede cok yakistular bence.

Sormak istediginiz sorular veya yapilisini merak ettiginiz modeller olursa yan tarafta belirttigim adreslerden veya yorumlar kismina yazarak bana ulasabilirsiniz. 

Eski yaptigim orneklerin paylasimini bitirdikten sonra nasil yapilir, tarif, video paylaşmayı dusunuyorum. Takipte kalin... 


Hepinizi youtube kanalıma da beklerim :* - Kurabiye Keyfim









Royal İcing Kreması ile Kurabiye Süslemesi - Civciv

Royal icing..... İnternette çok dolaşan birisi olarak yeni bir şeyler gördüğümde dayanamıyorum, hemen benimde denemem gerekiyormuş gibi geliyor :) Yine öyle bir günde karşıma çıkan royal icing kremasıyla tanıştım. Ve tabiki kendime engel olamayıp denedim.
Aslında blogger'a önce yaptıklarımın resmini attım sonra hikayelerini yazmaya başladım çünkü elimde önceden kalma çok fazla resim birikti hepsini paylaşmak istiyordum ama bunlarla ilgili bir şeyler yazmadığımda çokta açıklayıcı olmadığını farkettim. Şimdi tamda bunu yapıyorum bu süslemenin resmini önceden paylaşmıştım şuanda hikayesini yazıyorum eğer güncel döneme kadar gelebilirsem hikayeyle beraber resim veya video paylaşmaya devam edeceğim.


İlk denemem budur arkadaşlar :)
Youtube Link : https://www.youtube.com/watch?v=IxsK1rKikm8



Hatalarımdan da doğrularımdan da bahsettim. Sormak isteğiniz kafanıza takılan şeyler varsa youtube da ilgili videonun altına, burdan veya diğer ağlarınızdan yazabilirsiniz.


Hepinizi youtube kanalıma da…